12 Kasım 2014 Çarşamba

Html kod deneme ( çerçeveler)

YOLCULUK

Öğrenmek uzun bir yoluluk
Yaşam uzun bir yol
Yaşam uzun bir şarkı
Yaşamın kodlarını nasıl çözeceğim
HTML DENİYORUM

Bloguma hoş geldiniz
Html kod denemeleri


Ah benim sevdalı başım
ah benim şair telaşım
ah benim sarhoşluğ
ah çılgın yüreğim
sus artık uslandır beni....
YAZINIZI BURAYA YAZINIZ
ah benim sevdalı başım ah benim şair telaşım ah benim sarhoşluğum ah çılgın yüreğim sus artık uslandır beni kaç okyanus geçtim böyle kaç denizde yitip gittim kırılmış direkler yırtık yelkenlerle kaç seferden yorgun döndüm ah benim yaralı ruhum ah benim insan kusurum ah benim isyanlarım, ah yalnızlıklarım gel artık uslandır beni ah benim iyimser yanım ah benim aldanışlarım ah benim kavgalarım ah pişmanlıklarım sus artık uslandır beni.

Bunu da deneyeyim dedim


Msrf Designs
Html kod denemeleri
Yapmadığım bir bu kalmıştı :)
PSP 9
Grafik ve e-kartlar

Msrf Designs

My Designs

My tutorials
Yine aylardan Kasım
Yine dalmışım aynada.
Yüzüm ağlar.
Yine dalmışım.
Elimde fotoğraflar.

ah benim şair telaşım
ah benim sarhoşluğum
ah çılgın yüreğim

sus artık uslandır beni